18 grudnia 2013

Wspomnienia z podróży - Kuba

Muszę się przyznać, że kilka razy zabierałam się za pisanie tego posta i za każdym razem po kilku minutach wymazywałam całą treść!. Nie wiedziałam od czego zacząć, o czym napisać i czego nie wspominać, co, i czy w ogóle Was interesuje na temat Kuby....W końcu doszłam do wniosku, że zdjęcia lepiej niż słowa oddają klimat miejsca i postanowiłam zaprezentować Wam Kubę za pomocą fotografii:) Chętnie odpowiem oczywiście na Wasze pytania, jeśli takowe się Wam nasuną:).
Gotowi? Zatem zaczynamy:)... 

Mówiąc w wieeelkim skrócie, Kuba to:


LUDZIE

1. Santa Clara-recepcja w fabryce cygar 
2. Santiago de Cuba - panowie poprosili mnie o zdjęcie:)


1. La Habana, 2. Santiago de Cuba - gimnastyka na ulicy.

1., 2. Trinidad - nasza taksówka i pan taksówkarz

1. Trinidad, 2. La Habana.

1. La Habana, 2. Cayo Santa Maria

1., 2. Santa Clara - odpoczynek w parku w centrum miasta.

WSZECHOBECNE HASŁA REWOLUCYJNE

1., 2. Baracoa

1.,2. Santiago de Cuba

PRZYRODA

1.,2. Viñales

1., 2. Trinidad

1., 2. Baracoa

1., 2. Baracoa

1., 2. Cayo Santa Maria - Cayo Ensanachos

1. Trinidad - Playa Ancón, 2. Cayo Ensanachos

1. Viñales , 2. Trinidad - widoki z tarasów domów, w których mieszkaliśmy.

1. Baracoa, 2. Baracoa - widok z tarasu domu.

MIASTA I WSIE

1., 2. La Habana - skrzynki pocztowe

1., 2. Viñales - przykładowe domy, w których wynajmuje się pokoje turystom, 
z charakterystycznymi drewnianymi fotelami bujanymi.

1. La Habana, 2.Trinidad

1., 2. La Habana - El Malecón.

1., 2. Trinidad - widok z wieży muzeum

1. Trinidad - Valle de los Ingenios, czyli Dolina Cukrowni, 2. La Habana - Plaza de la Catedral.

1., 2. Santago de Cuba.

1. La Habana - Plaza Vieja, 2. La Habana - Plaza de la Catedral.

1., 2. Santiago de Cuba - Castillo, czyli zamek San Pedro de la Roca.

1., 2. La Habana

1. Trinidad, 2. La Habana.

1 komentarz:

  1. Uwielbiam Kube i chetnie do niej wracam.......zapraszam do Mnie http://bastonidifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...