11 września 2013

Ryba z zielonym sosem mojo

Wspomniałam już w poście z przepisem na papas arrugadas, że zielony sos mojo (czyt.moho) ze świeżej kolendry, ziaren kminu, czosnku, oliwy z oliwek i octu winnego jest wspaniałym dodatkiem do ryb, w szczególności tych o białym mięsie.

Dziś proponuję przepis na smażone filety rybne np. z morszczuka, dorady, dorsza itd. z zielonym mojo i smażonymi warzywami.



Składniki (na 2 porcje):

2 filety z białej ryby
zielony sos mojo (z tego przepisu)
oliwa do smażenia
1 czerwona papryka
1 cukinia
sól


Przygotowanie:

Filety rybne opłukać pod bieżącą wodą i osuszyć papierowymi ręcznikami. Posolić.

Usmażyć na oliwie.



Warzywa umyć, osuszyć i pokroić w paski.

Na osobnej patelni rozgrzać 2 łyżki oliwy i usmażyć na niej paprykę i cukinię. Posolić.



Przed podaniem posmarować rybę sosem mojo. Podawać z usmażonymi warzywami i dodatkową porcją sosu.





Smacznego !!!

2 komentarze:

  1. Znam sos mojo i bardzo lubię, ale z rybą go jeszcze nie łączyłam, czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...